Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
7 korisnika je online (3 korisnika cita Novosti)

članovi: 0
Gosti: 7

više...
HULK-Novosti
Chat WIKI Kontakt
KDE : Izašao KDE 3.2.3
Poslao Anonimni majstor on 09.06.2004 16:38:06 (2402 Čitanja)
KDE

Odobrio: igustin. Napisao: rbilic.
Na http://www.kde.org/ je objavljeno da je izašao KDE 3.2.3. U trenutku pisanja ovog članka download je bio moguć samo s ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.2.3/ , dok na CARNet-u još nije dostupan. Kao što se vidi u changelogu nema nekih drastičnih promjena već su u pitanju fix-evi bugova i manje promjene.

Stranica pripremljena za ispis Pošaljite priču prijatelju
Komentari su osobni stavovi autora. Admini ne odgovaraju za njihov sadržaj.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 10.06.2004 11:48:42  Izmjenjeno: 10.06.2004 11:48:42
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Sve je to divno i krasno, ali KDE i GNOME su shit koji ce sjebati Linux

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 10.06.2004 11:52:47  Izmjenjeno: 10.06.2004 11:52:47
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Stvarno me frustrira da na 2.8GHz P4 1 GB masini winxp desktop radi brze i gladje nego KDE, GNOME je mozda malo bolji. Kuda to vodi?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 10.06.2004 16:22:06  Izmjenjeno: 10.06.2004 16:22:06
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Napisao: cosmo
Kad god se spomene KDE/GNOME, sto ljudi se javi sa svojim iskustvima. Kod mene, npr. KDE ne radi ama bas nista sporije od WinXP-a. Jedino sto je sporije, to je redraw KHTML komponente kad mijenjam velicinu prozora, tu je IE puno brzi. Za ostale stvari, KDE je sasvim brz.

S druge strane, kod mene je kompiliran iz source-a i dosta specificno podesen.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 10.06.2004 21:20:13  Izmjenjeno: 10.06.2004 21:20:13
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Svakako, svakako dok se ne sruše. Onda ih možeš HI-SPEED reinstalirati, i tako dalje i tako dalje i tako dalje i tako dalje...

U ostalom što si zapeo za KDE, ima mali miljun desktopa.

Čovječe, ljudi koji znaju šta rade sunamjestili u prozorsima da se pri logu pokreće total commander...:)) a ne explorer enviromentum :))

Meni KDE loga za 10 sek, i kad završi kompletni demoni su 100% on line, i to na sporijem stroju od tvoga.

Usporedba tvoja je površna sine...

Svaka baba danas hoće imat linux na stolu...


Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.06.2004 14:40:35  Izmjenjeno: 11.06.2004 14:40:35
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Ma gle najcesce imam windowmaker ili ice, i to na P200 kanti s dosta rama super radi, ali taj KDE... stvarno me ljuti. Lako si ga ja podesim, ali sto s ljudima kojima preporucim Linux, da svakom idem ustelavat KDE ili custom desktop?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 15.06.2004 3:54:06  Izmjenjeno: 15.06.2004 3:54:06
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Stavi si na P200 kanti s dosta rama WinXP pa cemo vidjeti kako radi .

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.06.2004 2:45:51  Izmjenjeno: 11.06.2004 2:45:51
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Uz WinXP na racunalu imam instaliran i "HRID knoppix" (onaj sa pcchip dvd-a) i mogu reci da bas ne primjecujem razliku u brzini KDE i XP-a. Pokrenut direktno sa DVD-a radi mi isto brzo kao i XP. Komp je Athlon XP 1600+ i 256MB DDR ram.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.06.2004 17:55:13  Izmjenjeno: 12.06.2004 17:55:13
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Problem je djelomicno i u XFree-u koji neke stvari ne podrzava hardverski pa se to softverski radi (npr. antiliasing fontova, usporenja kod pomicanja prozora izvan ekrana itd.)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 10.06.2004 12:05:31  Izmjenjeno: 10.06.2004 12:05:31
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Napisao: rbilic (root at localhost) (http://www.spph.hr/)
Linux se počeo okretati prema desktop korisnicima. Da bi privukli na opensource tj Linux sa windowsa mora se prelazak učiniti što bezbolnijim. Ima par GUI-a pa svatko nek koristi što želi. KDE guta dosta ram-a, a gnome "ždere" procesor.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.06.2004 1:01:53  Izmjenjeno: 11.06.2004 1:01:53
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Projekte Open Source u koje spada i sam KDE je apsurdno uspoređivati sa ekvivalentnim komercijalnim projektima.
Open source je klasa sam za sebe.

Često se puta u komentarima i osvrtima raznoraznih autora, što je ponavljan nonsens, uspoređuju performance navedenih proizvoda, koje su van konteksta.

To govori o (ne)znanju samih autora, makar se potpisivali kao dugogodišnji korisnici inih proizvoda. Najmanje je bitno mjesto i vrijeme spominjanih tekstova.


Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.06.2004 5:24:35  Izmjenjeno: 12.06.2004 5:24:35
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Napisao: nenadromic (http://www.mi2.hr)
> Open source je klasa sam za sebe.
> Često se puta u komentarima i osvrtima raznoraznih autora, što je ponavljan nonsens, uspoređuju
> performance navedenih proizvoda, koje su van konteksta.

nisam siguran da razumijem što si htio reći s tim?

ako želiš reći da je moguće argumentirati svoje izbore korištenja softvera argumentima koji nisu vođeni isključivo tehničkim performansama, slažem se s tim pristupom... imamo mogućnost izbora gledati na informacijsko okružje na sličan način na koji gledamo na fizički okoliš...

tako ja biram i sporije aplikacije ako su otvorenog koda, jer mislim da je za mene i društvo tako bolje... kad je FLOSS (Free/Libre Open Source Software) sporiji od vlasničkog ekvivalenta, vadim se da će se to promijeniti ili da je jednostavno bolje na duže staze ;)

no ne slažem se da zato jer ja biram i sporije, oni koji biraju isključivo brže i efikasnije, ne smiju uspoređivati performanse FLOSS-a i vlasničkog softvera...

ako netko izabere manjeg zagađivača okoliša (recimo motor za pokretanje prijevoznog sredstva) isključivo zbog omjera cijene i performansi koje mu više odgovara od nekih drugih (većih zagađivača) to je za zaštitu potpuno isto kao da je on to izabrao povodeći se izborom oko zaštite okoliša... (ne na duže staze jer će takav izabrati suprotno pri slijedećem izboru, no vizija se ne broji pri statističkim proračunima ;) )

srećom danas postoji trend u kojem je omjer cijene i performansi FLOSS-a u velikom broju slučajeva dovoljan za izbor umjesto vlasničkog softvera, pa nije potrebno promišljati "okolišne" konzekvence...

no za kraj posta bi samo napomenuo (da se ne zaboravi ;) da je FLOSS nastao kao posljedica promišljanja i nastojanja da se oslobodi što više prostora za kreiranje i suradnju što je dobro za zajednicu... koliko god krepi, old fešn, hipi, slizi zvučalo ;)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.06.2004 10:00:52  Izmjenjeno: 11.06.2004 10:00:52
 Re: Izašao KDE 3.2.3
Napisao: dpavlin (dpavlin(at)rot13(dot)org) (http://www.rot13.org/~dpavlin/)
Sa jedne strane, slažem se da je Linux desktop spor: već neko vrijeme sam meta kolega na poslu koji me ismijavaju jer na mom PIII/600Mhz/256Mb laptopu se malo vuče (u odnosu na 1+ Ghz mašine, naravno).

Međutim, dobro podešen Linux desktop (pri čemu ne mislim na rekompajliranje sa -O3 i slična čuda) je puno brži. Kako? Linux desktop se mnogo lakše može prilagoditi da vam sve aplikacije budu "pod prstima": virtualni dekstopi, skripte i err... komandna linija su okruženje u kojem je velika većina svakodnevih poslova barem za red veličine brža neko na oknima (naročito ako vlasnik istog ne vodi vjerski rat protiv pisanja skripte ili dvije).

Također, u Linux-u možete bez problema imati 220000 file-ova u direktoriju i ne primjetiti to. Igrom slučaja morao sam te file-ove prebaciti na Windows i shvatio sam da ih ne mogu snimiti na DVD (duga priča). Samo brisanje 220000 file-ova traje na W2K preko 25 minuta (na bržoj mašini od mog laptopa).

Dakle, nemojmo generalizirati. Brzina OpenOffice-a možda nije najbolja, ali ako većinu vremena provodi čekajući da korisnik stisne tipku to i nije tako važno.

Copyright © 1995-2009 HULK web team. Sva prava pridržana. RSS. Engine: XOOPS