Prijava
Korisničko ime:

Lozinka:

remember me

Zaboravili lozinku?

Registrirajte se!
Glavni menu
Potraga
Tko je online
9 korisnika je online (5 korisnika cita Novosti)

članovi: 0
Gosti: 9

više...
HULK-Novosti
Chat WIKI Kontakt
GNU/Linux : S Linuxa na Windowse
Poslao Anonimni majstor on 10.07.2002 16:37:29 (1960 Čitanja)
GNU/Linux

Odobrio: igustin. Napisao: aljosa.
Dosta se priča o ljudima koji prelaze s windowsa na linux, ali istina je da postoje i drugačije priče. Ako ste zainteresirani, pročitajte članak dugogodišnjeg Linux korisnika.

Stranica pripremljena za ispis Pošaljite priču prijatelju
Komentari su osobni stavovi autora. Admini ne odgovaraju za njihov sadržaj.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.07.2002 7:27:15  Izmjenjeno: 11.07.2002 7:27:15
 Re: S Linuxa na Windowse
Ja razmisljam da prijedjem sa sa pc-a na PS2.
Ionako nista korisno ne radim na piceku.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.07.2002 7:31:07  Izmjenjeno: 11.07.2002 7:31:07
 Re: S Linuxa na Windowse
Moj susjed Pero kaze da je Sanyo boji od Sony-a. Sudeci prema njegovom iskustvu, reputaciji, potrebama, i drustvenom statusu zasigurno ima pravo? Niste culi na Peru?!

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 15.07.2002 5:44:38  Izmjenjeno: 15.07.2002 5:44:38
 Re: S Linuxa na Windowse
Ma tko nije cuo za Peru Lozaca!

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.07.2002 11:49:38  Izmjenjeno: 11.07.2002 11:49:38
 Re: S Linuxa na Windowse
Ima istine u donekle u onome sto je napisao ali daleko je on od dobrog poznavatelja linuxa , a sto se vidi u dijelu clanka kada govori o X-ima, ako se netko pita zasto evo mu odgovora: Za sporost grafickog sustava na Linuxu definitivno nisu krivi X-i niti njihova server-klijent arhitektura nego lose napisani driveri za graficke kartice, a za sto su dokaz nvidijine kartice i njihovi driveri.
Eto tako da ne nabrajam dalje....sve u svemu cini mi se da je frajer troll i da je to definitivno najgluplja prica objavljena na slashdotu.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 11.07.2002 20:19:20  Izmjenjeno: 11.07.2002 20:19:20
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: aljosa
driveri za X-e nisu lose napisani, nvidijine kartice rade dobro na linuxu. X-i imaju gadnih problema sa fontovima i nekim ostalim stvarima. tek su se u novijim verzijama ti problemi poceli rijesavati, ali ce proci neko vrijeme dok se to usavrsi. ne trebas meni vjerovati, to su priznali ljudi koji trenutno vode razvoj X-a.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.07.2002 13:41:58  Izmjenjeno: 14.07.2002 13:41:58
 Re: S Linuxa na Windowse
Da, priznali su da bi trebali nesto promijeniti,ali ne i da imaju "problema" zbog fontova nego uobicajeni problemi dolaze od strane proizvodjaca grafickih kartica.Lako ti je napisat driver za nesto , a za sto imas dokumentaciju, ali ajd napisi kvalitetan driver bez dokumentacije.
Sto se fontova tice....ili rucno ili preko xfs servera ako je path u redu nema nikakve frke s fontovima , bilo bitmap , bilo ttf itd...
Nigdje ne vidim te "gadne" probleme...mozes malo poblize to objasnit ? :)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.07.2002 9:47:04  Izmjenjeno: 12.07.2002 9:47:04
 Re: S Linuxa na Windowse
Ali baš ta client-server arhitektura omogućava stvari koje nisu baš tako lako moguće kod windowsa: terminalski rad.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.07.2002 16:42:01  Izmjenjeno: 13.07.2002 16:42:01
 Re: S Linuxa na Windowse
Gdje/kad ti živiš?

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.07.2002 17:37:17  Izmjenjeno: 13.07.2002 17:37:17
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: vuk
Hoćeš li reći da s novim XP windowsima možeš imati GUI terminale na 486-icama s 16MB memorije koje imaju samo mrežnu karticu i ništa više (ni disketu, ni diska, ni CD-a)?!

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.07.2002 13:44:58  Izmjenjeno: 14.07.2002 13:44:58
 Re: S Linuxa na Windowse
Da, cuo sam i da sa XP dobijes po defaultu TUX racera ;)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 12.07.2002 9:59:08  Izmjenjeno: 12.07.2002 9:59:08
 Re: S Linuxa na Windowse
Well, uvijek me zabavljala ova usporedba fontova u X-ima i Windowsima, meni su X fontovi za 2 reda velicine ugodniji i citljiviji od onih na windowsima, uvjerljivo )

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.07.2002 6:23:27  Izmjenjeno: 13.07.2002 6:23:27
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: vuk
Martine priznaj ovo je tvoja poruka.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.07.2002 12:24:48  Izmjenjeno: 13.07.2002 12:24:48
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: ivoks (ivoks at grad dot hr) (http://master.grad.hr/ivoks)
Pusti čovjeka, ima pravo! Ja niti ne kužim zašto se puno ljudi žali na te fontove. Čak i u XFree-u kažu da moraju još doraditi renderiranje istih. Ali baš dobro izgledaju! Fantastično čak. Anti-alajzing je genijalan. Izgleda 5x bolje od windoza... Slova se stapaju sa pozadinom, ne iskaču.. Famozno! :)

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 13.07.2002 17:29:30  Izmjenjeno: 13.07.2002 17:29:30
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: vuk
Meni još nije jasno zašto ljudi kažu da windowsi imaju bolji gui?! Ja sam koristio afterstep, windowmaker i sada blackbox i uvijek sam se ugodnije osjećao u njima. A da ne govorim o mojih 78 workspace-ova bez kojih ne mogu. Često mi se u windowsima događa da se želim prebaciti na neki drugi workspace a tamo ga nema. Ok, imaju dodaci koji to omogućuju ali nije to to.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.07.2002 15:07:54  Izmjenjeno: 14.07.2002 15:07:54
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: ivoks (ivoks at grad dot hr) (http://master.grad.hr/ivoks)
Ma upravo tako... Jedino što meni treba još, a nalazi se u Windowsima je AutoCAD. To moram nekako preko wineta natjerati da proradi. Pa hebemu miša, ako mi radi Office ( link ), onda mi mora i AutoCAD! To se ovaj tjedan bacam na posao... hehe

Inače GUI je daleko iznad windowsa... Ali naravno, to je sve individualno...

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 15.07.2002 5:24:56  Izmjenjeno: 15.07.2002 5:24:56
 Re: S Linuxa na Windowse
Napisao: vuk
Meni je puno zanimljivije da ti radi Freescape a Office ionako minimalno koristim. Baš sam jučer skinuo i isprobao novi scribus i sad ću male lokalne novine napraviti u njemu (istina da mu fali dosta opcija koje imaju pravi dtp programi ali ono što ima je meni dovoljno). Export u pdf radi savršeno. Mogao sam ići linijom manjeg otopra i uzeti Quark ali kaj mogu kad nemam legalnu kopiju.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.07.2002 11:12:31  Izmjenjeno: 14.07.2002 11:12:31
 Re: S Linuxa na Windowse
Jest jebe me nesto nuke :>

-- Vid.

Autor Mišljenje
Anonimni majstor
Poslano: 14.07.2002 23:47:35  Izmjenjeno: 14.07.2002 23:47:35
 Re: S Linuxa na Windowse
kada vidim ovakve komentare pitam se ako ste ikad trazili nesto vise od gui aplikacija. vecinu korisnika ne zanimaju prednosti client-server arhitekture X-a, oni samo zele koristiti graficko sucelje. najveca greska aa fontova u novim verzijama X-a je to sta moraju biti implementirani na client strani. bez obzira koji su razlozi za to, dobar broj aplikacija jos uvijek ne koristi aa fontove. dobar primjer loseg rada sa fontovima je gimp. ako pokusate napraviti nesto mastovito sa fontovima u gimpu, dobiti cete tekst sa rasparanim/kockastim/? fontovima.
Copyright © 1995-2009 HULK web team. Sva prava pridržana. RSS. Engine: XOOPS